18.5.2016

Zaključena že šesta kampanja Pozor(!)ni za okolje

17. maja 2016 je v Škofji Loki potekal zaključni dogodek Goodyearove kampanje, katere partner je tudi letos bila družba Slopak. Na dogodku so razglasili zmagovalno šolo letošnje kampanje in slovesno predali zbornik EKOpraktik.

Ob srečanju v Sokolskem domu Škofja Loka se je iztekla že šesta Goodyearova kampanja Pozor(!)ni za okolje. Ta je v letošnjem šolskem letu s sodelovanjem 16.000 dijakov prerasla v nacionalno gibanje za zmanjševanje ogljičnega odtisa. Zaključni dogodek sta zaznamovala razglasitev Srednje šole tehniških strok Šiška kot zmagovalke letošnje kampanje in slovesna predaja zbornika EKOpraktik Lidiji Stebernak, državni sekretarki na Ministrstvu za okolje in prostor, in mag. Saši Dragar Milanovič, glavni inšpektorici z Inšpektorata RS za kmetijstvo, gozdarstvo, lovstvo in ribištvo.

Zaključni dogodek kampanje Pozor(!)ni za okolje so organizatorji posvetili dnevu podnebnih sprememb, ki ga obeležujemo 15. maja 2016. V duhu varovanja okolja je 150 najbolj aktivnih dijakov, mentorjev in predstavnikov partnerskih organizacij, med katerimi je tudi družba Slopak, nagovoril Julien Frezard, direktor proizvodnje v družbi Goodyear Dunlop Sava Tires, ki je poudaril, da lahko »le skupaj, korak za korakom, ohranimo naravo. Skrb za okolje je v Goodyearu pomembno področje, tako pri vsakodnevnem proizvodnem procesu kot tudi pri razvoju inovativnih in konceptualnih pnevmatik, s katerimi utiramo pot v mobilnost prihodnosti. S projektom Pozor(!)ni za okolje želimo okoljevarstvo okrepiti tudi na šolskih dvoriščih, doma in v širši skupnosti

Gonilo kampanje Pozor(!)ni za okolje so dijaki slovenskih srednjih šol, ki so med šolskim letom, izvajali kreativne okoljske aktivnosti. Kot najboljša šola v okviru tekmovalnega dela kampanje se je izkazala Srednja šola tehniških strok Šiška. Njeni dijaki so posneli zmagovalni enominutni EKOfilm in o svojih aktivnostih najboljše osveščali v svoji lokalni skupnosti.

V netekmovalnem delu kampanje so letošnji dijaki svoje najboljše okoljske aktivnosti strnili v zbornik EKOpraktik. Zbornik je doprinos dijakov k osveščanju o problematiki ogljičnega odtisa. Kot navdih vsakemu posamezniku, da lahko z majhnimi dejanji prispeva k velikim okoljskim spremembam, je dostopen na spletnem mestu: www.pozornizaokolje.si

Kot že pretekla leta se je družba Slopak z veseljem pridružila letošnji kampanji in kot partner kampanje prispevala k večji ozaveščenosti dijakov glede ločevanja in recikliranja odpadkov, ki pomembno vplivata na zmanjševanje ogljičnega odtisa. 

Nazaj

Izrabljene gume v predelavo

gume

Poskrbimo za zbiranje, odvoz in predelavo izrabljenih gum. Sledite povezavi na spletno stran Izrabljene gume.                                                                    Cena ravnanja z izrabljenimi gumami za proizvajalce oz. uvoznike gum v letu 2018 je 105 €/t (brez DDV).

Nov poslovni račun

Nov poslovni račun imamo odprt pri BKS Bank AG, Bančna podružnica:

SI56 3500 1000 0885 619    

BIC koda: BFKKSI22