Aktualno

25.4.2018
Hitra rast spletne prodaje v zadnjih letih pomeni tudi hitro rast vnosa proizvodov in embalaže na trg držav članic EU, ki niso predmet obremenitve z okoljskimi dajatvami in stroški za ravnanje s temi proizvodi po izteku njihove življenjske dobe. Navedeno povzroča rastoče večplastne negativne posledice za gospodarstvo, delovanje in finančno vzdržnost sistemov razširjene proizvajalčeve odgovornosti in proračun držav.
18.12.2017
18. decembra 2017 je estonsko predsedstvo doseglo začasni sporazum s predstavniki Evropskega parlamenta glede vseh štirih zakonodajnih predlogov iz paketa o odpadkih. Stalni predstavniki EU bodo seznanjeni z izidom 20. decembra, vendar sta končna analiza in odobritev v imenu Sveta načrtovani za prvo četrtino naslednjega leta.
12.10.2017
V projektu so sodelovali študenti Pravne fakultete in Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.
14.10.2016
Z novim šolskim letom se je uradno pričel že sedmi krog Goodyearove okoljevarstvene kampanje Pozor(!)ni za okolje, v kateri že vrsto let aktivno sodelujemo tudi v družbi SLOPAK. Kampanja je postala nacionalno gibanje za zniževanje ogljičnega odtisa in združuje 33 srednjih šol in 30 partnerskih organizacij iz vse Slovenije. Da bo motivacija dijakov med letošnjim šolskim letom še večja, bo poskrbel znan slovenski stand-up komik, pisatelj in prevajalec Boštjan Gorenc – Pižama.
18.7.2016
Družba Slopak je na celotnem festivalskem območju poskrbela za večjo ozaveščenost glede pravilnega ločevanja odpadkov. Aktivnosti so se izvedle v sodelovanju z organizatorjem festivala Pivovarno Laško Union in lokalno Komunalo Laško.
18.7.2016
Stališča družbe Slopak o predlogih, vsebovanih v evropskih Direktivi o odpadkih (WFD) in Direktivi o embalaži in odpadni embalaži (PPWD).
18.5.2016
17. maja 2016 je v Škofji Loki potekal zaključni dogodek Goodyearove kampanje, katere partner je tudi letos bila družba Slopak. Na dogodku so razglasili zmagovalno šolo letošnje kampanje in slovesno predali zbornik EKOpraktik.