Na pobudo družbe Goodyear Dunlop Sava Tires se je ta teden začel četrti krog kampanje Pozor(!)ni za okolje. Kampanja, katere namen je ozaveščanje dijakov in širše skupnosti o pravilnem odnosu do okolja, je tokrat združila že 44 partnerskih organizacij ter več kot 12.000 dijakov 26 srednjih šol iz vse Slovenije. Družba Slopak je v preteklih letih že podprla kampanjo in za dijake organizirala različna predavanja, letos pa se je pridružila tudi kot partner.
Aktivnosti kampanje obsegajo tekmovanje v ločenem zbiranju odpadkov, ki že vsa štiri leta kampanje poteka na srednjih šolah, v drugem delu tekmovanja pa se vse sodelujoče šole merijo v izvajanju EKOnačrta šole. V letošnjem šolskem letu bodo šole priredile tudi prav poseben EKOdan – dan, poln aktivnosti, namenjenih osveščanju in izvajanju okoljskih aktivnosti. Tekmovalni del spremljajo še številne druge aktivnosti, usmerjene v osveščanje dijakov: obiski EKOmisije, urejanje informativnih EKOkotičkov na šolah, ekskurzije in predavanja za dijake in podobno.
Partnerji kampanje, med njimi tudi družba Slopak, so se s podpisom pisma o nameri uradno zavezali k sodelovanju v kampanji v tekočem šolskem letu 2013/14 in izvajanju različnih aktivnosti, s katerimi dijake spodbujajo k odgovornemu ravnanju z okoljem, ozaveščajo o pomenu pravilnega ravnanja z odpadki in varčevanju z naravnimi viri.
Več informacij o kampanji in partnerstvu Pozor(!)ni za okolje je dostopnih na novi spletni strani kampanje http://www.pozornizaokolje.si in Facebook strani http://www.facebook.com/pozorni.za.okolje.